Thursday, February 14, 2013

Cabaran dan Dugaan

ye aku bukan gagah sangat
tapi aku gigih untuk mencuba
gigih untuk memudahcara

tapi malan gmemang tidak berbau
dalam keadaan aku lemah
dalam keadaan aku mabuk2 pagi ni
aku telah mengalami kemalangan jalan raya

betul
bukan main2
keta rosak remuk bahagian belakang
aku dan kakak
yang hendak ke sekolah
untuk acara merentas desa
panik dan kaget
kakak menjerit menangis
aku perlu lebih gigih
aku tabah
tekan brek sebab kereta 
meluncur laju turun bukit lepas kena langgar
tarik hand brek
aku terus lemah
ramai yang tolong
(tapi aku larikan dulu beg coach aku..precious tu hadiah tuk diri sendiri)

aku tak tau sapa langgar aku
sebab aku toleh belakang
tader apa kat belakang

bila aku terbaring kat tepi jalan
baru aku perasan
satu 4-wheeler ni
dah tergolek dog masuk longkang
gila laju

tapi aku yang seksa
incik Izzuan risau teramat..
of course!

No comments:

Post a Comment